Första snön!!! Mys och bus!!!

Igår var det lite smygpremiär men idag var marken täckt av vit mysig snö. Eskil var lite
förundrad men när han kom på att man kunde köra ner nosen och springa samtidigt
så blev det helt plötsligt väldigt skoj. Fick några härliga fnatt ute.

Något som var lite halvjobbigt var att göra nummer 2. Hallå inget gräs, försökte skrapa
undan snön så att gräset kom fram med det dög inte för Eskil :D Till slut gick det
förstås inte att hålla emot.  


Man måste börja dagen med lite kärlek, mamma försöker plugga säger hon
men det tror jag vad jag vill om ;)

image128


image129


Sen ut i skogen och träffa två stoooora killar, en rottis 8 år och en mastiffblandning 3 år.

image130
Någon som är sugen på bus!?!??!


image131

image132

image133

  



Det var fullt ös och massa kul för hundarna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååå jag smälter!!! Vilken underbar bullis! Hittade hit via Lazy's blogg. Vilka underbara bilder på en superfin Eskil :) Han har den perfekta svarta fläcken över ögat som jag tycker är så fin så fin.. :) Ha det gott!

2007-11-16 @ 18:03:31
Postat av: Lise-Lotte

Hej på er. Tycker det ser ut att gå bra med den lille gubben. Något lite bortskämd får man väl säga. Vilka underbara bilder ni får till min kamera hinner inte med eller också är det den bakom jag vet inte vilket. Syrrorna växer så det knakar och busar med stora Bugsy och han är fantastiskt tålmodig må jag säga. Snö har vi ju fått här också men då gick Mini-Märta in och la sig och sov igen. Det va ingen hitt för henne Curry & Bugsy for omkring som stollar och hade jättekul. Krama om lillgrisen & ha det så bra i kylan. L-L

2007-11-24 @ 23:20:37
Postat av: kristina

Anna: Alla bullar är fina på sitt sätt men det är något speciellt med en klassisk vit med svart fläck runt ögat :) Att han dessutom är full i gos och charm är helt fantastiskt!

Lise-Lotte: Han har det allt bra. Borstskämd haha ja både och, vi envisas med våra promenader fortfarande ibland går det bättre, ibland sämre. Lyckos dig som bor på landet där de får springa lösa som slipper detta bekymmer ;)
Vi är så nyfikna på Curry och Mini-Märta ska bli kul att komma upp och hälsa på någon gång framöver!

2007-11-25 @ 17:51:47
URL: http://eskilsplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0